İlişki danışmanı online

İlişki danışmanı online terapi ücretleri ile yüzyüze terapi ücreti arasında fark var mıdır? Online ilişki danışmanlığında ücretlendirme seans üzerinden mi fiyatlandiriliyor?

P.B. Psikolog BERAT HAZAR

Merhaba ben Psikolog Berat Hazar, ilişki danışmanlığı konusunda kliniğimizde hizmet vermekteyiz fakat şu duralar online görüşmeler ağırlık kazanmış durumda. Sizler için gerekli tüm alternatifleri üretiyoruz ücretler yüzyüze görüşmelerden farklılık göstermemektedir.

Merhaba, terapi ücretlerinde online ve yüz yüze aynıdır. Süresi de aynıdır ancak online daha uzun da sürebilir. Terapiler her seans başı ücretlendirilir.
P.Ş. Psikolog Şerife ÇINAR
İlişki danışmanlığı için online terapi ücretleri normal terapi ücretlerinden bir farklılık göstermemektedir. Terapist randevulaşılan saatini sizin için ayırdığında görüşmenin ofis ortamın da veya internet üzerinden terapi şeklinde ilerlemektedir. Her seans ücreti online terapi de aynıdır farklılık göstermemektedir . Kliniğimizde ilişki danışmanlığı için online terapi hizmeti verilmektedir.
P.D. Psikolojik Danışman Elif COŞKUN
Ilişki danışmanlığı veya diğer tüm danışmanlıklar da seans ücretimiz aynıdır. online ücretlerde buna dahildir kliniğimizde ilişki danışmanlığı için online terapi ve yüz yüze terapiler mevcuttur. Terapiler her seans başı ücretlendirilir.
P.M. Psikolog Mehmet Tarık Çay

Merhabalar. Online Terapi ile kliniğimizde gerçekleştirdiğimiz terapi seansları arasında fiyat olarak herhangi bir fark yoktur. Süreler ortalama 45 ila 60 dk arası sürüyor. Online seanslar daha esnek olabiliyor. İlişki danışmanlığı Konusunda da özellikle Covid-19 Sürecinde online terapiye rağbet artmış durumdadır.

P.N. Psikolog Necla Eda Güzelce
Online terapi ile yüzyüze terapi arasında ücret farkı bulunmamaktadır. Online terapilerde aynı şekilde seans başı ücretlendirilmektedir.
C. Cevrimiciterapi
Online psikologlarımız Cevrimiciterapi.com da de hizmeti Vermektedir .