Andulasyonla Zayıflayanlar Yorumları

Üst komşum Fatma teyzenin kızı doktur ilk o Fatma teyzeyi götürmüş yaptırmış fazla kiloları olduğu için ağrıları vardı çok kısa sürede kilo vermiş ve ağrılarında azalma olmuş yattığın yerden kilo veriyorsun diyerek gülerek anlatırdı bize bende ağrılarım için gittim birkaç seansta bile çok etkili sonuçlar aldım andulasyon terapisi ile. Yaşam kalitem arttı diyebilirim bu iyi deneyimlerimizi yazalım herkes faydanlısın bu teknolojiden

A.E. Arzu erişmiş
Sezeryan doğum sonrası karın bölgesine ne kadar süre sonra andulasyon uygulanabilir?
D.M. Diyetisyen Merve Aygür
Andulasyon terapi; hücre ve dokularda biyolojik rezonans titreşimler üreten, mekanik titreşimlerle kızılötesi derin ısının kombinasyonundan oluşan bütüncül bir terapi yöntemidir. Vücuttaki sıvıların salınımını sağlar. Kan ve lentafik dolaşımı stimüle ederek, 15 dakikalık bir seansta 2.5 saatlik kan ve lenfatik dolaşım sağlar. Andulasyon tek bir organda değil vücutta bütünsel etki yaratır. Kliniğimiz bünyesindeki AndumedicPRO3 andulasyon terapinin son teknolojisidir ve aktif olarak 21 farklı hastalığın tedavisinde destekleyici olarak kullanılır. Temel çalışma prensibi vücutta kan dolaşımını artırdığı için; • Metabolizma hızını artırır, bölgesel incelmeyi destekleyici etki gösterir. • Kan damarlarını genişletir, dokularda kanlanmayı artırır. • Dokulara giden oksijen miktarını artırır. • Dolaşımın artışı beyindeki mutluluk hormonu olan serotonin hormonunun salgısını artırır. • Kanlanma artan dokularda antioksidan etki gösterir ve inflamasyonu azaltır. • Romatizma, gut, artrit, fibromiyalji gibi hastalıklarda inflamasyonu azaltarak akut-kronik ağrıları azaltır. • Mekanik vibrasyon etkisiyle bağırsaklardaki peristaltik hareketleri artırır, kabızlık, şişkinlik gibi sindirim sistemi problemlerinde rahatlama sağlar. • Lenfatik dolaşımı artırdığı için bağışıklık sistemini güçlendirir. • Dolaşım yetersizliğine bağlı ödem ve şişlik gibi problemlerin azalmasına yardımcı olur. • Varis ve selülit tedavisinde kullanılabilir. • Uykuya dalma, sık uyanma, sabahları yorgun uyanma gibi problemleri rahatlatıcı etki gösterir. KİMLERDE KULLANILAMAZ? Gebelik şüphesi olan ve gebe olan kadınlarda Antikoagülan ilaç kullanımı olan bireylerde Metabolik cerrahi sonrası ilk 6 ayda Anevrizması olan bireylerde kullanımı önerilmemektedir. 10 yaşından itibaren çocuklarda ve tüm yetişkinlerde kullanılabilir. Herhangi bir yan etkisi ve ilaç etkileşimi yoktur. KAÇ SEANS ALINMALI? SEANS SIKLIĞI NE KADAR? Kaç seans gerekeceği ve seans sıklığı kişiye göre değişkenlik göstermektedir. Genellikle minimum 14 seanslık paketlerle başlanmakta ve haftada 3-4 gün seans uygulanmaktadır. Seanslar 25-45 dakika arasında tedaviye göre değişiklik göstermektedir. ANDULASYON TERAPİ ALIYORUM DİYET YAPMAMA GEREK VAR MI? Andulasyon terapi kilo vermede bir destekleyici tedavi yöntemidir. Bir diyet programıyla desteklendiğinde maksimum faydaya ulaşılabilir. Diyetle desteklenmediğinde alacağınız verim düşebilir, seans alma süreniz uzayabilir. Bir örnekle açıklamak gerekirse; normal şartlarda bir diyet programıyla 1 ayda 2 kg veren bir birey düşünelim,bu durumda bel çevresinde ortalama 2 cm bir incelme bekleriz. Bu süreç andulasyon terapi ile desteklendiğinde ayda 3-4 kg bel çevresinde ortalama 6-7 cm incelme gibi çok daha iyi sonuçlara ulaşabiliyoruz.
D.M. Diyetisyen Merve Aygür
Andulasyon terapi romatizmal hastalıklar, bel fıtığı, boyun fıtığı, fibromiyalji, karaciğer yağlanması, kilo verme, huzursuz bacak sendromu gibi bir çok hastalıkta kullanılmaktadır. Haftada genellikle 3-4 seans alınmaktadır. Seanslar 30-45 dk aralığında sürmektedir. Andulasyon terapi kan ve lenfatik dolaşımı hızlandırıcı etki gösterir buna bağlı olarak ağrı olan bölgelerde kanlanmayı artırır ve metabolizma hızı yükselir. Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum, sağlıklı günler dilerim
Y. Yasminaries
Ben yeni başladım tedaviye hiç ağrım olmuyor ve eskiden daha agresiftim
S.B. Serap bayrı
Bende iki hadtadır gidiyorum herkese tavsiye ederim mükemmel bir alet hastalık agrı stres azaltıyor kabızlık gidiyor süper ??
S.E. Sevinç erkaxan
Görüşmek isterim