Alerji kronik hastalık mıdır?

Alerji kronik midir? Alerji çeşitlerinden hangilerinde biorezonans alerji tedavisi kullanılır. Alerji tedavisinde biorezonans yöntemi etkili midir?

Biorezonans metodu ile tedaviye alerji testi yapılarak başlanır. Kişiye dokunduğu düşünülen her maddeye karşı test yapılabilmekte ve uygulanan terapi ile iyileşme sağlanabilmektedir. Hastanın hangi madde veya maddelere alerjisi olduğu tespit edilir. Tedavi önceliği planlanır. Her bir alerjen cevap tedavisi ile genel alerji eğilimi terapilerinden oluşan kişiye özel tedavi planı oluşturulur.

Alerji eğilimi terapisi ile blokajlar, ışınsal yükler, ağır metaller, kimyasallar, bakteri, virüs ve mantar enfeksiyonu tanı ve tedavisi biorezonans terapi sürecine eklenir. Genellikle haftada bir kez yaklaşık bir saat süren biorezonans tedavi planı uygulanır. Vücuttaki patolojik alerjen frekansı sıfırlanır ve güçlendirilmiş normal sağlıklı frekans verilir. Ara testler yapılarak iyileşme takip edilir, tedavi sonrası vücut, alerji yapan maddeyi normal frekans olarak algılar ve hastalık tablosu ortadan kalkar. Alerjen madde sayısına göre değişebilmekle beraber genellikle 12-14 hafta içinde tedavi sonlanır. Daha sonra hasta alerjenle karşılaştığında tepki vermez ve eskiden görülen belirtilerin hiçbiri gerçekleşmez.

P.Ş. Psikolog Şerife ÇINAR
Biorezonans tekniği birbirinin zıttı iki frekansın birbirini yok edeceği bilgisinden ortaya çıkar. Vücudumuza zarar veren elektromanyetik frekanslar cihaz aracılığıyla ters çevrilir ve kişiye gönderilir. Bu şekilde alerjen toksin, bakteri, virüs mantar gibi tüm zararlı etmenlerin manyetik bilgisi vücudumuzdan temizlenmiş olur. Kişi seansın ardından tüm hayatına devam edebilir. Biorezonans yöntemi kliniğimizde uygulanmakta ve etkin sonuçlar alınmaktadır.
P.N. Psikolog Necla Eda GÜZELCE
Alerjik kontakt dermatit, alerjik egzama, hayvan tüyü veya kılı alerjisi, polen alerjisi, gıda alerjileri; inek sütü, buğday, şeker ve yumurta alerjileri... gibi pek çok alerji çeşidinde kullanılabilmektedir. Alerjiler biorezonansla tedavi edildikten sonra bu hastalıklarda da büyük oranda düzelme kaydedilmektedir.
P.D. Psk. Dan. Elif Coşkun
Biorezonans tedavisine önce alerji testleri yapılarak başlanmalidir. Hastanın hangi maddelere alerjisi olduğu saptanır. Ana allerjenlere öncelik verilerek kişiye spesifik bir tedavi planı uygulanır. Tedavi yaklaşık 1 saat süren seanslar halinde, haftada bir kez uygulanmaktadır. Biorezonans terapisi temel olarak bu allerjen maddelerin vücuttaki patolojik frekansını sıfırlamayı ve vücuda güçlendirilmiş normal fiziksel frekanslar vermeyi hedefler. İyileşme ara testlerle takip edilir. Tedaviden sonra organizma alerji yapan maddeleri, normal frekans kodunda algılamaya başlarsa terapiler başarılı olmuş demektir. Diyelim ki kişinin süte alerjisi var. Tedavi süresince hastadan süt ve süt ürünlerinden uzak durması istenir. Bu perhiz süresi içinde biorezonans terapisi uygulanır. Ardından test uygulanır. Süt alerjisinin geçtiği görülürse, kişi yeniden bu ürünü tüketmeye başlayabilir. Bu aşamadan itibaren bu ürünün tüketilmesiyle alerjik reaksiyon oluşmaz. Süt, tedavi öncesinde yabancı madde olarak algılandığı halde artık “süt” olarak algılanmaktadır. Biorezonans yöntemi ile yapılan alerji terapilerinin yan etkisi yoktur. İlaçsız ve yüksek etkili bir terapidir